طبیب دوار

جمع دانشجویان علوم پزشکی مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران

جمع دانشجویان علوم پزشکی مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران


اردوی علمی - زیارتی مشهد (بیستم تا بیست و سوم بهمن ماه)
طبیب دوار
طبقه بندی سوره ها

تکرار یکشنبه در دوشنبه

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ب.ظ

هو الاول و الاخر.....

آخرین جلسه ی قرآن پیمایی یکشنبه ای ها ، این هفته با حضور برخی از دوستان پیرامون سوره ی مبارکه ی شوری  تشکیل شد و در آخر نیز به یاد تمام دوستان یکشنبه ای این دو سال و چهار ماه و چند روز ،حدیث کساء خوانده شد ....

روند ادامه ی کلاس بدین قرار است که :

دوستانی که تمایل به ادامه ی این مسیر در قالب جمع و کلاس دارند ، به توصیه ی استاد ،در کلاس دوشنبه ایها شرکت نموده و با مرور سوره ها و تسلط بیشتر بر آنها بر بهره ی خود و نیز بر توان آموزشی و تدریس خود بیافزایند.

مطلب  دیگر این که ، در صورت تمایل هر یک از دوستان میتوانند در قالب فردی  ، ارتباط خود را با  مدرسه  قرآن حفظ نموده و در صورت تمایل گزارشی از فعالیت ها و سیر مطالعاتی خود  را به استاد بدهند تا ایشان در جریان روند آموزشی شان قرار گرفته و راهنمایی شان کنند و پیگیر آنها باشند.

یک پیشنهاد هم این بود که یک ساعت قبل از شروع کلاس دوشنبه ای ها ، در مدرسه حاضر شده و در ارتباط با پیشبرد اهداف گروه طبیب دوار  و یا  برداشتن پایان نامه قرآنی مرتبط با یک سوره انتخابی و پیشبرد مرحله به مرحله آن و یا ... از راهنمایی های استاد بهره مند بشویم.

 

ان شاء الله که آخرین جلسه قرآن پیمایی ، آخرین دیدار طبیبان دوار یکشنبه نباشد و شاهد تکرار جمع یکشنبه ای ها در دوشنبه باشیم و هم چنان در محضر قرآن و کنار اساتیدمان باشیم. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۱
طبیب دوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی