طبیب دوار

جمع دانشجویان علوم پزشکی مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران

جمع دانشجویان علوم پزشکی مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران


اردوی علمی - زیارتی مشهد (بیستم تا بیست و سوم بهمن ماه)
طبیب دوار
طبقه بندی سوره ها

مروری بر روش های تدبر _کتاب تدبر سوره ای

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ق.ظ

با توجه به تکالیف و تمرین های جزوه چهارم، مناسب است مروری داشته باشیم بر روش های تدبر سوره ای آن.

ان شاءالله تکلیف این هفته نیز مربوط به سوره مبارکه ق می باشد که تقسیم بندی آیات آن براساس توضیحات آخر این مطلب(مرتبه بندی حقایق) می باشد.

مرور روش های تدبر سوره ای

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۷
طبیب دوار

نظرات  (۱)

سلام
جایی را می شناسید که بشود به صورت دست جمعی در آیات تدبر کرد ؟
من تازگی ها در قرآن دقت می کنم و می بینم کلی نظرات جدید می توانم از آن کسب کنم که البته چون اشراف کمی دارم ، اغلب نکات و نظراتی که می یابم با شک و سوال است ، برای همین با وجود یک جمع فکر کنم بهتر می شود کار کرد
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی